1. Σκοπός των Όρων
Οι παρακάτω όροι & προϋποθέσεις θα σας εξηγήσουν αναλυτικά πώς μπορείτε να κερδίζετε πόντους με το πρόγραμμα επιβράβευσης της KOVA-PRO και επίσης πώς μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας και να κερδίσετε επιβραβεύσεις.
Λαμβάνοντας μέρος στο πρόγραμμα συνεπάγεται με πλήρη αποδοχή των παρόντων όρων, συμπεριλαμβανομένων και πιθανών ανανεώσεων αυτών.
Εφόσον γράφεστε στο site μας και συμμετέχετε στο πρόγραμμα, επιβεβαιώνετε πως έχετε διαβάσει και συμφωνείτε με τους όρους του προγράμματος.
2. Επεξήγηση πόντων
-
- Οι πόντοι δεν έχουν χρηματική αξία, εκτός αυτής που αναφέρεται ρητά ως επιβράβευση. Οι πόντοι δεν είναι ιδιοκτησία και δεν μπορούν να ανταλλαχθούν με μετρητά.
- Οι πόντοι θα δίνονται με κάθε αγορά που πληροί τις προϋποθέσεις και έχει γίνει μέσα από την ιστοσελίδα μας kova-pro.gr. Ο χρήστης πρέπει να είναι συνδεδεμένος για να μπορέσει να αποκτήσει τους πόντους.
- Πόντοι δεν μπορούν να ανακτηθούν από προηγούμενες αγορές ούτε μπορούν να μεταφερθούν από ένα λογαριασμό σε κάποιον άλλο -–ακόμα και αν έχουν το ίδιο όνομα χρήστη.
- Πόντους μπορείτε να κερδίζετε για κάθε €1.00 που ξοδεύετε σε μια έγκυρη συναλλαγή. Οπότε 1€ = 1 πόντος. Τυχόν μεταφορικά ή άλλα έξοδα που δεν σχετίζονται με προϊόντα δεν προσμετρούνται.
- Σε καμία περίπτωση οι πόντοι δεν μπορούν να πουληθούν.
- Διατηρούμε τη δυνατότητα να μειώσουμε ή να ακυρώσουμε τη συγκέντρωση πόντων από προϊόντα που είναι ήδη σε έκπτωση ή προσφορά.
3. Bonus Πόντοι
Σε προωθητικές περιόδους, ο αριθμός των πόντων που κερδίζετε μπορεί να αυξάνεται. Αυτό θα αναγράφεται στους όρους του προγράμματος με τις ανάλογες ημερομηνίες. Σε περίπτωση που δεν αναγράφεται ημερομηνία λήξης, διατηρούμε το δικαίωμα να σταματήσουμε τους προωθητικούς πόντους όταν εμείς κρίνουμε σκόπιμο.
Μπορείτε επίσης να κερδίσετε πόντους κάνοντας κριτική στα προιόντα μας. Κάθε προιόν στο οποίο κάνετε κριτική, θα σας χαρίζει 1 επιπλέον πόντο.
4. Πώς Εμφανίζονται οι Ποντοι
Οι πόντοι σας θα είναι διαθέσιμοι στο λογαριασμό σας στο site μας. Θα περιλαμβάνει:
- Πόντους που κερδίσατε από αγορές
- Πόντους που κερδίσατε με άλλους τρόπους.
- Συναλλαγές που δεν κερδίζουν πόντους.
Υπάρχουν κάποιες συναλλαγές που δεν θα σας δώσουν πόντους. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν:
- Αγορές που επιστράφηκαν
- Ψευδείς αγορές στο όνομά σας
- Αγορές προωθητικών προϊόντων που μπορεί να μη συμμετέχουν στο πρόγραμμα πόντων
5. Τι μπορεί να μειώσει τους πόντους σας.
Οι πόντοι πιστότητας θα μειωθούν όταν:
- Κάνετε κάποια αγορά και εξαργυρώσετε τους πόντους σας.
- Οι πόντοι σας έληξαν, όπως περιγράφεται στον τομέα 8.
- Έχετε ζητήσει ακύρωση παραγγελίας ή έχετε αποζημιωθεί από επιστροφή προϊόντων.
- Σας πιστώθηκαν πόντοι από λάθος του συστήματος
- Εάν έχουμε λόγους να πιστεύουμε πως έχει γίνει κατάχρηση των όρων του προγράμματος και δεν δικαιούστε τους πόντους που έχετε.
Όταν οι πόντοι μειώνονται, θα μπορείτε να δείτε την αλλαγή στο λογαριασμό σας. Η αξία των πόντων θα είναι αυτή με την οποία τους αποκτήσατε.
6. Λήξη Πόντων.
-
- Οι πόντοι στο λογαριασμό σας θα πρέπει να εξαργυρωθούν μέσα σε 12 μήνες από τη συναλλαγή που σας χάρισε τους πόντους. Πόντοι που μένουν αχρησιμοποίητοι μετά από 12 μήνες, θα λήγουν και δεν θα έχετε πλέον πρόσβαση σε αυτούς.
- Εάν κλείσετε το λογαριασμό σας, αυτό θα συνεπάγεται με άμεση λήξη των πόντων σας. Αυτοί οι πόντοι χάνονται και δεν μπορούν να ενεργοποιηθούν ξανά σε περίπτωση που κάνετε νέο λογαριασμό.
- Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο το πρόγραμμα πιστότητας ακυρωθεί από εμάς, θα ενημερώσουμε τους χρήστες πόσο χρόνο θα έχουν να αξιοποιήσουν τους πριν την οριστική τους λήξη.
- Κανείς άλλος χρήστης δεν πρέπει να έχει πρόσβαση στους πόντους σας. Εάν για οποιοδήποτε λόγο ενημερωθούμε πως ο λογαριασμός σας παραβιάστηκε και δόθηκε σε άλλο άτομο, διατηρούμε το δικαίωμα να ακυρώσουμε τους πόντους. Εάν κάτι τέτοιο γίνει αδικαιολόγητα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στο [email protected]
7. Πώς θα βλέπετε τους πόντους σας
Για να δείτε τους πόντους σας, έχετε διάφορες επιλογές:
- Κάντε Log In στο Site μας και επισκεφθείτε την ενότητα λογαριασμός. Εκεί θα δείτε το υπόλοιπο των πόντων σας και το ιστορικό απόκτησής τους.
- Όταν επιλέξετε τα προϊόντα που επιθυμείτε και προχωρήσετε στο ΤΑΜΕΙΟ, θα δείτε το υπόλοιπο των πόντων σας και θα επιλέξετε πόσους από αυτούς θέλετε να ξοδέψετε.
8. Εξήγηση Επιβραβεύσεων.
Για να ευχαριστήσουμε τους χρήστες μας για την προτίμησή τους στη KOVA-PRO, σας παρέχουμε αυτές τις όμορφες παροχές.
- Η βασική λειτουργία του προγράμματός μας είναι πως μπορείτε να εξαργυρώνετε τους πόντους σας στις επόμενες αγορές σας.
- Η εξαργύρωση πόντων δεν μπορεί να υπερβαίνει το 50% της συνολικής αξίας του καλαθιού σας.
- Κάποια από τα μέλη μας, ανάλογα με τις αγορές τους, θα έχουν δικαιώματα σε επιπλέον δώρα ή εξαργύρωση των πόντων τους με δώρα.
- Επιπρόσθετα σε αυτούς τους όρους και προϋποθέσεις, οι ανταμοιβές ενδέχεται να επιβάλλονται σε επιπλέον όρους.
Αφού εξαργυρώσετε τους πόντους σας, δεν μπορείτε:
- Να επιστρέψετε τα προϊόντα και να σας επιστραφούν οι πόντοι που είχατε ξοδέψει. Από τη στιγμή που ξοδεύονται, οι πόντοι δεν επιστρέφονται.
- Να ανταλλάξετε την ανταμοιβή
- Να ανταλλάξετε την ανταμοιβή αν αυτή χαθεί, κλαπεί, ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο καταστραφεί αφού σας έχει παραδοθεί. Αυτό ισχύει και για δωροκάρτες και
- Φυσικές ανταμοιβές θα παραδίδονται μόνο σε διευθύνσεις στη ζώνη εξυπηρέτησής μας και όχι σε ταχυδρομικές θυρίδες.
9. Διαφωνίες
Εάν έχετε κάποιο παράπονο σε σχέση με το loyalty πρόγραμμά μας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Θα βρείτε τα στοιχεία μας στο κάτω μέρος της σελίδας μας.
Στοχεύουμε να λύνουμε το όποιο πρόβλημα άμεσα. Εάν δεν μπορούμε να βρούμε μια άμεση λύση, θα σας ενημερώσουμε για το χρονοδιάγραμμα. Εφόσον κάνουμε την έρευνα μας, θα σας ενημερώσουμε για την απόφασή μας και την αιτιολογία.
10.Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα και emails που θα βρείτε στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.
Εάν χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα σας στείλουμε emails στη διεύθυνση που μας έχετε δώσει στο λογαριασμό σας. Στην περίπτωση που πρέπει να επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα, κάποιο μέλος της ομάδας μας μπορεί να σας καλέσει στο τηλέφωνο του λογαριασμού σας.
Είστε υπεύθυνοι να κρατάτε το λογαριασμό σας ενημερωμένο με τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
11. Προσωπικά Δεδομένα.
Με την εγγραφή σας στο site μας, θα χρειαστεί να συλλέγουμε, να διατηρούμε και να χρησιμοποιούμε πληροφορίες για εσάς που έχουν να κάνουν με το λογαριασμό σας, τους πόντους και τις ανταμοιβές σας. Οι πληροφορίες αυτές θα περιλαμβάνουν κάποιες προσωπικές πληροφορίες όπως τις συναλλαγές σας και πληροφορίες που έχουν να κάνουν με πόντους και αιτήσεις εξαργύρωσης.
Θα χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για τους σκοπούς του προγράμματος Loyalty έτσι ώστε να σας παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες.
Μπορεί να μοιραστούμε τις πληροφορίες αυτές με τρίτους που συνδέονται με το πρόγραμμα loyalty μας.
Δεν θα πουλήσουμε ποτέ τις πληροφορίες σας.
Σεβόμαστε και προσέχουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε συμφωνία με την πολιτική απορρήτου μας.
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για να σας στέλνουμε νέα και ενημερώσεις. Πχ. Email, SMS, Social Media κλπ. Μπορείτε να απεγγραφείτε ανά πάσα στιγμή.
12. Τερματισμός Προγράμματος Loyalty
Μπορούμε να τερματίσουμε το πρόγραμμα αυτό ανά πάσα στιγμή. Όπου αυτό είναι δυνατόν θα σας δώσουμε ενημέρωση 90 μέρες νωρίτερα για τον τερματισμό. Περιπτώσεις που η πρότερη ενημέρωση δεν είναι δυνατή μπορεί να προκύψουν.
Κάθε ενημέρωση που θα παρέχουμε θα σας ενημερώσει για τους λόγους της διακοπής (όπου αυτό είναι δυνατόν) και τη χρονική περίοδο που θα έχετε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας.
13. Αλλαγές στους Όρους
Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε ή/και να ανανεώσουμε τους Όρους του Προγράμματος όποτε χρειάζεται. Δεν είναι απαραίτητο ότι θα ενημερωθείτε για την αλλαγή αλλά οι όροι θα είναι αναρτημένοι στη σελίδα μας.